PROCEDURA POSTĘPOWANIA W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
Burmistrz, zastępca Burmistrza przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków we wtorki od godz. 13.00 – 15.45.
Przyjmujący obywateli w ramach skarg i wniosków sporządza protokół przyjęcia zawierający:
datę przyjęcia,
imię i nazwisko oraz adres składającego skargę,
zwięzłe określenie sprawy,
imię i nazwisko przyjmującego,
podpis składającego.
Przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie i rejestrowanie skarg i wniosków koordynuje Sekretariat Burmistrza, który :
- czuwa nad terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków oraz udzieleniem odpowiedzi,
- udziela obywatelom zgłaszającym się w sprawach skarg i wniosków niezbędnych informacji o toku załatwienia sprawy, kieruje obywatela do właściwego wydziału lub organizuje przyjęcie obywatela przez Burmistrza lub zastępcę Burmistrza.
Pracownicy wydziałów odpowiedzialni są za wszechstronne wyjaśnienia i terminowe załatwianie skarg i wniosków. Odpowiedzi na skargi i wnioski podpisuje Burmistrz lub zastępca Burmistrza.